پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور: مازندران، گیلان، گلستان
شناسه خبر : 222049 چهارشنبه 18 مهر 1403 15:22
فرمانده انتظامی لاهیجان:

لاهیجانی ها 17 هزار بار با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند

لاهیجان - فرمانده انتظامی لاهیجان از 17 هزار بار تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد این تماس ها منجر به عملیات پلیسی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شریف رحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد شهدای فراجا اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزو همیاران و سفیران نیروی انتظامی محسوب می‌شوند و ما همیشه بر تعامل با رسانه‌ها جهت روایتگری خبر اول تاکید داریم.

ایشان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروزه در بهترین وضعیت خود چه به لحاظ توان لجستیکی، نظامی و نیروی انسانی قرار دارد، گفت: امروزه در طرح پلیس هوشمند که چند سالی است به آن اشاره می‌شود، پرسنل ما از این ابزارها نوین هم در جهت شناسایی، مقابله و کنترل متخلفان و هم خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به گستردگی تنوع و حجم زیاد مأموریت‌های فراجا نسبت به سازمان‌های دیگر گفت: پرسنل انتظامی امروزه در دریا، مرزها، خشکی، جاده‌ها، راهور، اصناف، فضای مجازی و در همه موارد حضور فعال دارند و مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به مسافر خیز بودن شهرستان لاهیجان ادامه داد: حجم ترافیک و افرادی که در ایام مختلف سال در شهر حضور دارند، کار را برای پرسنل فراجا سخت می‌کند ولی با تلاش پلیس در ۶ ماه اول سال شاهد کاهش ۱۱ درصد جرایم بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی لاهیجان تصریح کرد: در بحث مواد مخدر که دغدغه اکثر مردم است با تلاش پرسنل با افزایش ۵ درصدی کشف مواد مخدر رو به رو هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای فراهم کردن امنیت در جامعه باید تعامل بین پلیس و مردم در موضوعات مختلف صورت گیرد، گفت: در ۶ ماه اول سال بالای ۱۷ هزار تماس تلفنی مردم با پلیس را داشتیم که در همه گزارشات نیروی انتظامی در صحنه حضور پیدا کرده است و بالای ۸۰ درصد منجر به عملیات فیزیکی پلیس شده است که این یعنی مردم به پلیس اعتماد دارند.

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2022 3ostan.ir, All rights reserved.