پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور: مازندران، گیلان، گلستان
شناسه خبر : 236670 یکشنبه 23 دی 1403 10:24
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبر داد

ثبت بیشترین تماس در سامانه 122 شرکت آبفا گلستان توسط شهروندان گرگانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 34 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه 122 از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی صبح یکشنبه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این مقدار ۱۴ هزار و ۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۲ مورد در سایر بخش‌های خدمات آب و فاضلاب و ۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته‌اند و تعداد ۲۰ هزار و ۳۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۵ هزار و ۲۶ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲.۲ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی بیان کرد: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

ویدر مورد حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهرهای استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.

رحیمی افزود: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل شده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می‌شود.

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2022 3ostan.ir, All rights reserved.