هژبر جوادی سهشنبه ۳۰ اردیبهشت در آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانهای اصلاح الگوی مصرف انرژی گاز، با بیان اینکه پیام این جشنواره ملی رسانهای این است که بتوانیم با کمک رسانه و روابط عمومیها اصلاح الگو مصرف انرژی را در جامعه نهادینه کنیم، اظهار کرد: امروز فضای مجازی مملو از اطلاعات است که چه بسا بسیاری از این اطلاعات میتواند مشکلات و چالشها را در جامعه دامن بزند.
وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها نقش مهمی در رفع ناترازی انرژی گاز در زمستان سال گذشته داشتهاند.
جوادی تصریح کرد: این که ۸۰ درصد مردم مازندران در پویش ۲ درجه ای دما همکاری کنند و افت فشار و یا قطع مصرف گاز خانگی گزارش نشود، نکتهای است که باید از همکاری رسانه ها قدردانی شود.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، یادآور شد: انعکاس واقعیت های دستگاه خدمترسان به خصوص در بخش انرژی به مردم موجب تعامل و همکاری بیشتر مشترکان میشود.
جوادی با اظهار این که موضوعی که سبب شد تا شرکت گاز مازندران با مدیریت صحیح و با مشارکت مردم پیشبینی کمبود و قطع گاز پنج شهرستان در زمستان سال گذشته محقق نشود، همکاری رسانهها بوده است، ادامه داد: قطع نشدن گاز خانگی در زمستان سال گذشته مازندران در حالی بود که برودت هوا در شمال بی سابقه بوده و دمای هوای ۱۵ درجه زیر صفر در این خطه شمالی تجربه شده است.
وی خاطرنشان کرد: زمستان پارسال و در پیک مصرف گاز مازندران، نیاز به این انرژی به بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب رسید، ولی بدون افت فشار و قطع، شرمنده مردم نشدهایم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه اکنون تمامی برنامههای شرکت گاز مازندران، برای تدابیر ویژه زمستان سال جاری است، گفت: همسو با این رویکرد ظرفیت تقویت فشار گاز از خط لوله گاز گیلان به سمت مازندران تا هفت میلیون مترمکعب و راه اندازی و خط ۴۲ اینچ قزوین به سمت مازندران در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام