پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور: مازندران، گیلان، گلستان
شناسه خبر : 250738 پنج‌شنبه 15 خرداد 1404 19:27
استاندار گلستان:

پاسخ‌گویی به مردم باید اولویت مطلق ادارات باشد

استاندار گلستان با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مردم انجام خواهد شد، گفت: پاسخ‌گویی به مردم باید اولویت مطلق ادارات باشد.

علی اصغر طهماسبی امروز ۱۵ خرداد در حاشیه بازدید از شرکت توزیع برق و شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اهمیت نظارت مستقیم بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: این بازدیدهای سرزده با هدف ارزیابی کیفیت عملکرد کارکنان، رسیدگی به مشکلات ارباب‌رجوع و بررسی چالش‌های درون‌سازمانی انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما، حضور میدانی و بدون اطلاع قبلی در ادارات مختلف استان است تا همکاران اداری بدانند که پاسخ‌گویی مؤثر به مردم یک اصل غیرقابل اغماض است.

استاندار گلستان با تأکید بر این که خدمت به مردم باید در رأس برنامه‌های اجرایی ادارات باشد، افزود: ما در مسیر ارائه خدمات، باید رویکردی منسجم و مردمی اتخاذ کنیم و تمام توان و ظرفیت نهادهای دولتی و حتی غیردولتی را در این مسیر به کار بگیریم. هیچ‌گونه کم‌کاری یا برخورد نامناسب با مردم قابل پذیرش نیست و با موارد این‌چنینی برخورد خواهد شد.

طهماسبی در پایان تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و نتایج این بازدیدها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی استان لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2022 3ostan.ir, All rights reserved.