چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100053
شنبه 1401/08/14 ساعت 17:43
نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از مردم قدردانی کردند
گلستان
در پی حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان؛

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از مردم قدردانی کردند

گرگان- نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه گلستان قدردانی کردند.

متن کامل پیام آیت الله نورمفیدی و زنگانه به شرح زیر است:

حضور پر شور، حماسه و کم نظیر مردم شریف استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر تاریخ ساز شد.‌

مردم غیور و حماسه ساز استان گلستان از هر قوم و مذهبی، شیعه و سنی همچون دیگر هموطنان عزیزمان در جای جای ایران اسلامی با بصیرت و درایت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی، همراهی و همبستگی خود را با، ولی امر مسلمین جهان به منصه ظهور گذاشتند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، از حضور پرشور و شعور مردم استان در این راهپیمایی تاریخی تقدیر می‌کنیم و بر این باوریم که مردان، زنان، جوانان، نوجوانان، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم استان قدردان زحمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همچون همیشه با امامین انقلاب همراهی خواهند کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آیت الله نورمفیدی علی‌محمد زنگانه گرگان یوم الله 13 آبان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا