چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100116
یکشنبه 1401/08/15 ساعت 11:57
کسب مقام سوم بدمینتون بازان بانوی گیلانی در کشور
گیلان

کسب مقام سوم بدمینتون بازان بانوی گیلانی در کشور

بدمینتون بازان گیلانی در مسابقات رنکینگ سطح دو بدمینتون بانوان کشور در کرمان به مقام سوم دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسابقات رنکینگ سطح دو بدمینتون بانوان کشور با حضور ۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور و به مدت سه روز از ۱۰ لغایت ۱۳ آبان و در دو جدول یک نفره و دونفره به میزبانی هیأت بدمینتون استان کرمان در تالار حکمت این شهرستان برگزار شد.

در این مسابقات مریم قنبری و شفق کاظم پور دو بدمینتون باز گیلانی در جدول دو نفره به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

در جدول یک نفره به ترتیب نسیم صفایی از تهران، یگانه کرمانی از اصفهان به مقام اول و دوم و آیدا عنایتی از خراسان رضوی و مبینا ندایی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در بخش دو نفره نیز یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران به مقام اول، هانیه هویدا و ساغر رفیعی از کرمان به مقام دوم و شفق کاظم پور و مریم قنبری از گیلان و هاله همدانچی و حنانه یعقوب زاده از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مراسم پایانی و اهدای جوایز و مدال با حضور فریبا مددی، نایب رئیس فدراسیون بدمینتون و ناصر محمدی ریاست هیئت بدمینتون استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بانوان ورزشکار بدمینتون مسابقات رنکینگ سطح دو بدمینتون بانوان کشور وزارت ورزش و جوانان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا