چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100427
چهارشنبه 1401/08/18 ساعت 15:39
پیشرفت‌های حوزه دریایی پس از انقلاب  مایه افتخار است
مازندران

پیشرفت‌های حوزه دریایی پس از انقلاب مایه افتخار است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به پیشرفت‌های حوزه دریایی کشور پس از انقلاب افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دریادار با شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، اظهار کرد: به پیشرفت‌های حوزه دریایی کشور، پس از انقلاب افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه در حوزه دریایی، افزود:  نیاز به رشد و پیشرفت برای رسیدن به جایگاه لازم و در تراز انقلاب در حوزه‌های دریایی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در بخش آموزش و حضور اساتید دانش آموخته‌های دانشگاه‌های علوم دریایی خودمان به خودکفایی رسیدیم که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

محمدی لائینی اظهار کرد: گشت و گذارهای آبی ده‌ها هزار کیلومتری، سیر و سفرهایی با انجام ماموریت‌های امنیتی، حمل و نقل دریایی بدون نیاز به کشورهای دیگر و هم مقابله‌ای که با دزدان دریایی می‌شود، نمونه‌هایی قابل توجه از اقدامات حوزه دریایی است.

وی با اعلام اینکه ساخت زیردریایی‌ها و کشتی تولید داخل لطفی از سوی خداوند است، تصریح کرد:  موضوع مهم گزینش درست و ورود نیروهای سالم و درست در این بدنه است تا دلشان برای مملکت و دین بتپد و بتوانند سیستم را با افتخارات خود به اوج برسانند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری معتقد هستند که دهه هشتادی و نودی اگر در روحیه انقلابی بهتر از دهه هفتادی و شصتی‌ها نباشند کمتر از آن هم نیستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی پیشرفت‌های دریایی دیدار دریادار شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی ره نوشهر نماینده ولی فقیه در مازندران نیروی دریایی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا