چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100543
پنج‌شنبه 1401/08/19 ساعت 16:09
برخی مدیران گلستان از برنامه ریزی و ارزیابی واهمه دارند
گلستان
استاندار گلستان:

برخی مدیران گلستان از برنامه ریزی و ارزیابی واهمه دارند

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ارائه نشدن گزارش عملکرد 37 دستگاه اجرایی این استان در خصوص اقدامات پنج ساله برنامه ششم، گفت: برخی مدیران از برنامه ریزی و ارزیابی واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: با وجود پیش بینی فرصت لازم، برای ارائه گزارش عملکرد پنج ساله برنامه ششم توسعه، هنوز ۳۷ نهاد این گزارش را ارسال نکرده‌اند.

استاندار گلستان افزود: تعدادی از مدیران استان از برنامه ریزی و ارزیابی واهمه داشته و وقتی سخن از این مولفه ها می‌شود دچار لرز می‌شوند.

وی ادامه داد: با وجود تذکرات متعدد مبنی بر حضور بالاترین مقام اجرایی هر نهاد، شاهد آن هستیم که یک مدیر چند نوبت متوالی در جلسه حاضر نمی‌شود؛ تکرار این رویه پذیرفتنی نبوده و با خاطیان برخورد می شود.

زنگانه به بازنگری در خصوص واگذاری زمین به برخی از پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: مساحت زمین‌های واگذاری شده برای برخی پروژه‌ها چند برابر نیاز آنها است که این رویه باید تعدیل شود.

استاندار گلستان به اشاره اجرای طرح تحول و توانمندسازی اجتماع محور محلات ۲۰۲۰ گانه کشور با رویکرد اجتماع‌محور و توانمندسازی در تعدادی از شهرها و روستاهای گلستان، بیان کرد: باید در طرح بازآفرینی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محلات فقیرنشین، محروم، پرخطر و آسیب‌خیز حاشیه‌نشین، تلاش منسجم‌تری برای دست یابی به عدالت جامع شکل بگیرد.

وی با اشاره جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۰ برای استان، گفت: هماهنگی دولت و مجلس برای ایجاد مهلت بیشتر برای جذب حداکثری بودجه توانست کمک بزرگی به تخصیص اعتبارات زیرساختی گلستان کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان علی‌محمد زنگانه گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا