چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100638
جمعه 1401/08/20 ساعت 18:42
مرکز رشد و فناوری دانش آموزی گلستان افتتاح شد
گلستان
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

مرکز رشد و فناوری دانش آموزی گلستان افتتاح شد

گرگان- مرکز رشد و فناوری دانش آموزی گلستان، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز رشد و فناوری دانش آموزی شهدای هسته‌ای گلستان عصر جمعه، با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

این مرکز در زیربنای دو هزار و ۴۲۰ متر مربع در سه طبقه و با ۱۰ کلاس درس و کارگاه آموزشی احداث شده است.

مرکز فناوری دارای فضای جانبی از جمله سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، آزمایشگاه، فضای اداری و سوییت و خدماتی است.

در مراسم بهره‌برداری از این طرح، علی محمد زنگانه استاندار گلستان، جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی حضور داشتند.

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مرکز گفت: اگر به دنبال قطع وابستگی به بیگانگان و استقلال همه جانبه کشور هستیم باید نگاه ویژه ای بر فعالیت‌های دانش بنیان داشته باشیم.

یوسف نوری افزود: سرمایه گذاری در بخش دانش بنیان دوره بازگشت سرمایه بسیار کوتاهی دارد؛ باید با تمرکز بر ایده‌های خلاق و کاربردی حجم سرمایه گذاری در فعالیت‌های دانش بنیان را در رشته‌های مختلف افزایش دهیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گرگان گلستان وزیر آموزش و پرورش یوسف نوری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا