چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
100864
دوشنبه 1401/08/23 ساعت 08:03
سیستم گرمایشی 702 کلاس درس در گلستان استانداردسازی شد
گلستان
مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

سیستم گرمایشی 702 کلاس درس در گلستان استانداردسازی شد

گرگان- مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: در یک پروسه یک ساله سیستم گرمایشی 702 کلاس درس گلستان استانداردسازی و برای آن 31 میلیارد تومان هزینه شده است.

وحید فراهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در یک پروسه یک ساله سیستم گرمایشی ۷۰۲ کلاس درس استان استانداردسازی و برای آن ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان افزود: هم اکنون کلاس با سیستم گرمایشی غیراستاندارد دارای زیرساخت آب و برق، نداریم و اگر هر مدرسه گازکشی شود امکان آن را داریم که بتوانیم سیستم آن را استانداردسازی کنیم.

به گفته وی روند استانداردسازی سیستم‌های گرمایش مدارس ادامه داشته و هیچیک از مدارس استان بخاری نفتی ندارند.

فراهی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای مدارس گفت که اعتبار این سرفصل امسال پنج برابر شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان بیان کرد: ۸۵ میلیارد تومان خرید تجهیزات انجام شده که بخش قابل توجهی از آن مربوط به هنرستان‌ها است و شامل ماشین آلات و تجهیزات فنی و کامپیوتر است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سیستم گرمایشی مدارس گرگان مدرسه سازی نوسازی مدارس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا