چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
106256
یکشنبه 1401/08/29 ساعت 09:46
واژگونی مینی‌بوس با 15 سرنشین در علی‌آبادکتول
گلستان

واژگونی مینی‌بوس با 15 سرنشین در علی‌آبادکتول

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در ساعت 18 روز گذشته، برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با گاردریل در محور گرگان به علی‌آبادکتول به هلال احمر گزارش شد. در این حادثه 15 نفر دچار حادثه شدند که هشت نفر توسط تیم‌های امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت ۱۷ دیروز ریزش آوار یک ساختمان در روستای «حکیم آباد» شهرستان علی‌آبادکتول به سامانه ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر گلستان گزارش شد.

پس از اعلام این حادثه تیم‌های عملیاتی از نزدیکترین پایگاه‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت اما با تلاش امدادگران دو نفر دیگر افراد حادثه دیده نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند.

قاسم غریب آبادی خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار تیم عملیاتی با یک دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودرو کمک‌دار سبک بکارگیری شد.

واژگونی مینی‌بوس با ۱۵ سرنشین در علی‌آبادکتول

وی افزود: در عملیاتی دیگر در ساعت ۱۸، برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با گاردریل در محور گرگان به علی‌آبادکتول به هلال احمر گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این حادثه ۱۵ نفر دچار حادثه شدند که هشت نفر توسط تیم‌های امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

غریب‌آبادی گفت: عمده مصدومان دچار تروما از نقاط سر، گردن و کمر شدند که با تلاش‌های انجام شده بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه فوتی در صحنه گزارش نشده است.

انتهای پیام/83004


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان واژگونی مینی‌بوس هلال احمر گرگان هلال احمر گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا