چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
106782
شنبه 1401/09/05 ساعت 19:02
کاهش10 نفری بیماران کرونایی گلستان/ وضعیت بندرترکمن نارنجی شد
گلستان
رئیس علوم‌ پزشکی گلستان خبرداد؛

کاهش10 نفری بیماران کرونایی گلستان/ وضعیت بندرترکمن نارنجی شد

گرگان- رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات درمانی گلستان با اشاره به کاهش 10 نفری بیماران کرونایی بستری در این استان، گفت: 124 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۱۲۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که نسبت به روز گذشته تعداد بیماران ۱۰ نفر کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان افزود: ۲۱ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و سه نفر از بیماران به علت وخامت شرایط جسمانی به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی یادآور شد: براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی وزارت بهداشت در حال حاضر وضعیت شهرستان بندرترکمن در وضعیت نارنجی قرار دارد.

گل فیروزی ادامه داد: شهرستان‌های بندرگز و کردکوی، آزادشهر و آق‌قلا در وضعیت آبی و رنگ کرونایی گمیشان، گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه زرد است.

وی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: با توجه به شیوع همزمان ویروس آنفلوآنزا در فصل سرما و همزمانی آن با کرونا، شهروندان از حضور در تجمعات خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گرگان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا