چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
106898
دوشنبه 1401/09/07 ساعت 14:22
اجرای چهارمین مرحله پویش «نذر خون» توسط بسیج کارمندان سپاه قدس
گیلان
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خبر داد؛

اجرای چهارمین مرحله پویش «نذر خون» توسط بسیج کارمندان سپاه قدس

رشت- رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از پویش نذرخون گفت: بیش از 150 کارمند استان گیلان در این پویش شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهدای خون نوعی جهاد و کاری ارزشمند در شرایط فعلی است، اظهار کرد: گیلان از استان‌هایی است که در حوزه فرآورده‌های خونی با کمبود رو به رو بوده و ترویج فرهنگ اهدای خون ضروری است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از پویش نذر خون توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: کارمندان و بسیجیان کارمند این استان با همکاری بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پویش نذر خون را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج در چهارمین مرحله از پویش نذر خون، کلیه بسیجیان به مدت هفت روز جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون شهرستان‌های استان مراجعه می‌کنند.

سرهنگ رنجبر با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ کارمند استان گیلان در چهارمین پویش نذر خون شرکت کردند بیان کرد: این افراد با اهدا خون به بیماران نیازمند کمک می‌کنند و گامی مؤثر در جهت ترویج ایثار و از خودگذشتگی برای هم نوع بر می‌دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نذر خون
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا