چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
107150
پنج‌شنبه 1401/09/10 ساعت 14:00
آشوبگران 1000 میلیارد تومان به اموال دولتی و عمومی خسارت زدند
مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آشوبگران 1000 میلیارد تومان به اموال دولتی و عمومی خسارت زدند

نوشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خسارت هزار میلیارد تومانی آشوبگران به اموال و تاسیسات دولتی گفت: مردم با همراهی نکردن آنان، نسبت به این حوادث اعلان انزجار کردنده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: به فرمایش این شهید حرص و طمع سبب ذلت انسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به مسائل اجتماعی و رخدادها نباید بی تفاوت باشیم، گفت: بیش از دو ماه با مسائل و آشوب‌هایی روبرو هستیم و همه ما باید نسبت به آن اعلام انزار داشته باشیم و از مقام معظم رهبری و نیروهای حافظ امنیت دفاع و حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه آشوبگران به اموال دولتی بیش از هزار میلیارد تومان خسارت وارد کردند، افزود: باید صدای رسای ملت و مردم مازندران در محکومیت آشوب‌ها و حمایت از ولایت و نیروهای حافظ امنیت را منعکس کنیم.

آیت الله لائینی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و باغی با رکود فروش محصولات روبرو هستیم، خواستار انتقال مشکلات کشاورزان به مسئولان شد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگ و بی بندباری ها متأسفانه شاهد قبح زدایی هستیم و باید مراتب انزجار و ناراحتی مردم را بیان و منعکس کنیم.

امام جمعه ساری با تقدیر از مردم اظهار داشت: مردم در حوادث اخیر صف خود را از آشوبگران جدا کردند و حضور باشکوهی در مراسم و راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
امام جمعه ساری دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر محمدباقر محمدی لائینی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا