چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
108311
یکشنبه 1401/09/13 ساعت 05:50
مسمومیت با گاز 19 دانش آموز یک مدرسه شبانه روزی در ساری
مازندران
سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد؛

مسمومیت با گاز 19 دانش آموز یک مدرسه شبانه روزی در ساری

ساری- سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران از مسمومیت 19 نفر ازدانش آموزان یک مدرسه شبانه روزی در ساری براثر استنشاق مونوکسید کربن خبر داد.

زکریا اشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت با مونوکسید کربن شاگردان یک مدرسه شبانه روزیو اعزام اتوبوَس آمبولانس به محل حادثه اظهار داشت: این حادثه شنبه شب در یک مدرسه شبانه روزی در منطقه وناجم شهرستان ساری رخ داد و بلافاصله پایگاه‌های اورژانس تاکام، کیاسر، و راهبند ساری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران، به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده تیم‌های اورژانس اعزامی، مشخص شد که ۱۹ نفر دانش آموز پسر با میانگین سنی ۱۳ تا ۱۵ سال در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که بلافاصله پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه، به بیمارستان‌های امام خمینی) (ره)، فاطمه زهرا (س) و بوعلی سینا شهرستان ساری منتقل شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بین این افراد مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اورژانس گازگرفتگی مدرسه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا