چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
108327
یکشنبه 1401/09/13 ساعت 10:12
دانش آموزان مصدوم حادثه گازگرفتگی از بیمارستان ترخیص شدند
مازندران
سرپرست آموزش و پرورش مازندران:

دانش آموزان مصدوم حادثه گازگرفتگی از بیمارستان ترخیص شدند

ساری- سرپرست آموزش و پرورش مازندران نقص فنی تاسیسات را دلیل گازگرفتگی 19 دانش آموز مدرسه شبانه روزی ساری اعلام کرد و گفت: تمامی دانش آموزان از بیمارستان ترخیص شدند.

حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت و گازگرفتگی ۱۹ دانش آموز مدرسه شبانه روزی در ساری نقص فنی تأسیسات را دلیل بروز این حادثه ذکر کرد و افزود: این دانش آموزان دچار مسمومیت خفیف شدند و بلافاصله با همکاری اورژانس دانش آموزان روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان به بیمارستان حضرت امام (ره) و فاطمه زهرا (س) ساری اعزام شده بودند، افزود: در حال حاضر تمامی دانش آموزان ترخیص شدند و خوشبختانه مشکل جدی نداشتند.

وی علت حادثه را نقص در سوخت گیری تأسیسات اعلام کرد و افزود: با نوسازی مدارس استان هماهنگ کردیم و تیمی متشکل از آموزش و پرورش ونوسازی مشغول بررسی و مرمت تأسیسات هستند.

کمالی از اعزام تیم فنی به مدارس شبانه روزی بخش چهاردانگه خبر داد و گفت: این تیم تأسیسات مدارس شبانه روزی را بررسی و نقص احتمالی را رفع خواهند کرد تا حادثه مشابه‌ای در این مدارس تکرار نشود.

بیش از ۵۳۶ هزار دانش آموز در مازندران تحصیل می‌کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آموزش و پرورش مازندران حسین کمالی گازگرفتگی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا