قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با ورود سامانه بارشی به گلستان طی روزهای شاهد بارش برف و باران در مناطق کوهستانی گلستان بودیم و عوامل امدادی هم طی این مدت در آماده قرار گرفتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: روز ۱۳ آذر که اوج فعالیت این سامانه بوده نیروهای هلال احمر به ۱۰ حادثه امدادرسانی کردند.
وی بیان کرد: از این تعداد هفت مورد حادثه جاده ای، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد امدادرسانی در برف و کولاک بوده است.
غریب آباد عنوان کرد: در این اتفاقات ۳۳ نفر حادثه دیده بودند که از این تعداد ۲۴ نفر مصدوم که ۹ نفر آن ها به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت که در مجموع این عملیات ۱۱ تیم امدادی متشکل از ۲۵ نجاتگر با ۹ آمبولانس و دو خودروی نجات مشارکت داشتند.