چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
108589
چهارشنبه 1401/09/16 ساعت 12:13
تعداد بستری های کرونایی گلستان طی شبانه روز اخیر 5 درصد کمتر شد
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

تعداد بستری های کرونایی گلستان طی شبانه روز اخیر 5 درصد کمتر شد

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هم اکنون تعداد بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی گلستان نسبت به روز گذشته با کاهش پنج درصدی روبرو بوده و به 120 نفر رسیده است.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که نسبت به روز گذشته تعداد بیماران ۶ نفر کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان افزود: ۲۸ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و ۱۲ نفر از بیماران به علت وخامت شرایط جسمانی به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی یادآور شد: براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی وزارت بهداشت در حال حاضر وضعیت شهرستان آزادشهر، بندرگز، رامیان و کردکوی در وضعیت آبی قرار دارد.

گل فیروزی ادامه داد: شهرستان‌های گرگان، آق قلا، ترکمن، کلاله، علی آباد، گالیکش، گمیشان، گنبدکاووس، مراوه تپه و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: با توجه به شیوع همزمان ویروس آنفلوآنزا در فصل سرما و همزمانی آن با کرونا، شهروندان از حضور در تجمعات خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سعید گل فیروزی گرگان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا