چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
108819
شنبه 1401/09/19 ساعت 21:06
تبرکشی در بندرگز/ عامل شرارت دستگیر شد
گلستان
فرمانده انتظامی بندرگز خبرداد؛

تبرکشی در بندرگز/ عامل شرارت دستگیر شد

بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری عامل تبرکشی در این شهرستان خبرداد و گفت: مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی نیا عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و تبرکشی در یکی از محلات بندرگز و به واسطه حساسیت موضوع بلافاصله تعداد دو اکیپ از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی بندرگز با بیان اینکه درگیری بین دو نفر به واسطه اختلاف شخصی بود، افزود: با حضور میدانی عوامل پلیس، عامل شرارت و تبرکشی در همان صحنه درگیری دستگیر و مصدوم که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شدید شده بود با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مهدوی نیا تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی بندرگز با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بندرگز دستگیری نیروی انتظامی گلستان
اشتراک گذاری