چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
109260
پنج‌شنبه 1401/09/24 ساعت 19:42
بستری 20 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان
گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بستری 20 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بودن 20 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گفت: افراد دارای علائم سرماخوردگی از ماسک استفاده کنند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بستری بودن ۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، ۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: ۴ بیمار کرونایی نیز پس از طی دوره‌های مراقبتی، ترخیص شدند.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و شیوع انواع ویروس‌ها از جمله آنفلوانزا تصریح کرد: رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از ساده انگاری این بیماری‌ها ضروری است.

مهرابیان با تاکید بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی عنوان کرد: افرادی که علائمی مانند تب، سرفه، گلودرد و سردرد دارند باید در منزل استراحت کنند تا دوره درمان آنها کامل شود.

وی با اشاره به پرهیز افراد دارای علائم سرماخوردگی از رفتن به اجتماعات بیان کرد: در صورت ضرورت، این افراد باید حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله مناسب با سایر افراد را رعایت کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان ماسک
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا