چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
109363
شنبه 1401/09/26 ساعت 11:26
بهره برداری از آسفالت 15 شهر گلستان با 203 میلیارد ریال اعتبار
گلستان
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بهره برداری از آسفالت 15 شهر گلستان با 203 میلیارد ریال اعتبار

گرگان- آسفالت معابر 15 شهر گلستان با 203 میلیارد ریال با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و استاندار این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه، مراسم بهره برداری متمرکز آسفالت معابر شهری استان گلستان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران با حضور محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و علی محمد زنگانه استاندار گلستان برگزار شد.

برای آسفالت معابر ۱۵ شهر استان گلستان در مجموع دو هزار و ۱۳۲ تن قیر و ۲۰۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

گفتنی است، بازدید از محله‌های هدف بازآفرینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر گرگان و شرق استان، بازدید از مدرسه صالحیه و مسجد گلشن گرگان و همچنین حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان از برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در طی سفر یک روزه وی به گلستان است.

حضور در مراسم افتتاحیه آسفالت بازآفرینی محله انجیراب شهر گرگان و همچنین افتتاح محوطه سازی امام زاده ۹ تن گرگان و نشست با نماینده ولی فقیه در گلستان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر آیینی به استان گلستان است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آسفالت آسفالت معابر معاون وزیر راه
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا