چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
112595
چهارشنبه 1401/09/30 ساعت 08:00
افزایش 5 درصدی مصدومان نزاع در گلستان/ تلفات برق گرفتگی کاهش یافت
گلستان
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خبرداد؛

افزایش 5 درصدی مصدومان نزاع در گلستان/ تلفات برق گرفتگی کاهش یافت

گرگان- مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از افزایش پنج درصدی مصدومان نزاع و درگیری طی هشت ماهه نخست سال در استان خبرداد و گفت: تلفات برق گرفتگی طی این مدت هفت درصد کاهش یافت.

حسین زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال تعداد مصدومان ناشی از نزاع و درگیری در گلستان ۱۰ هزار و ۴۰۴ مورد بوده که از این تعداد هفت هزار و ۲۱۳ مورد مرد و سه هزار و ۱۹۱ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان افزود: در مدت مشابه سال گذشته، ۹ هزار و ۸۷۸ مصدوم ناشی از نزاع و درگیری در استان داشتیم که از این تعداد ۶ هزار و ۷۷۱ مورد مرد و سه هزار و ۱۰۷ مورد زن بودند.

طبق گفته وی مصدومان نزاع و درگیری در استان طی این مدت پنج درصد افزایش داشته است.

زارعی در خصوص تلفات برق گرفتگی هم گفت که ۱۳ مورد در سال جاری دچار برق گرفتگی شده که همگی مرد بودند و این عدد در سال قبل، ۱۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۱ نفر مرد و سه نفر زن بودند و آمار هفت درصد کاهش را نشان می‌دهد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پزشکی قانونی حسین زارعی دادگستری گلستان درگیری ریاست کل دادگستری گلستان گرگان نزاع و دعوا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا