به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، اولین روز زمستان کرونایی در استان مازندران سپری میشود که طی شبانهروز گذشته شمار مبتلایان تکرقمی شد.
همچنین طی ۲۴ساعت گذشته نیز تعداد بیمار ۶ نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
طی این مدت تعداد ۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستانها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
هم اکنون ۱۹ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۸ بیمار در بخشهای مراقبتهای ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جدید بستری و ۳ بیماری هم ترخیص شد.
همچنین هیچ بیماری در بخشهای مراقبتهای ویژه بستری نیست
براین اساس در شبانهروز گذشته با شناسایی تعداد ۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستریشدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۵ نفر رسید که از این تعداد ۸ نفر بدحال هستند.
طی شبانهروز گذشته هیچ موردی از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج