چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
112862
شنبه 1401/10/03 ساعت 11:35
آغاز رسیدگی به فساد مدیران دولت قبل در مازندران
مازندران
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

آغاز رسیدگی به فساد مدیران دولت قبل در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تغییر مدیران ناکارآمد و مقابله با فساد به نفع مردم راهبرد مدیریتی دولت سیزدهم است از این‌رو رسیدگی به ترک فعل و فساد مدیران دولت قبل در مازندران آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران حوزه سیاسی مازندران اظهار کرد: تغییر مدیران ناکارآمد با نگاه به منافع مردم و کشور باید تداوم یابد.

 وی تزریق روحیه انقلابی و امید به بدنه مدیریتی را برای تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم ضروری دانست و افزود: مدیران انقلابی باید کار جهادی و شبانه روزی را برای کاهش آلام مردم و تحقق اهداف انقلاب در دستور کار خود قرار دهند.

 معاون استاندار مازندران، گفت: ارزیابی مدیران در دستگاه‌های اجرایی برنامه محوری دولت است.

 این مسئول اظهار کرد: پاکدستی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و پیشبرد امور دستگاه‌های اجرایی مولفه‌های اساسی ارزیابی مدیران است.

 سلگی با اشاره به برنامه دولت برای مقابله با فساد، خاطرنشان کرد: پرونده ترک فعل‌ها و فساد برخی از بخشداران و دهیاران دولت قبل در بحث زمین‌خواری در مازندران بازگشایی شد.

 این مسئول سیاسی ادامه داد: «پورشه سواری» برخی از دهیاران دولت قبل در مازندران ناشی از ورود بی محابای آنان به فساد است.

 وی با انتقاد از نبود جدیت دولت قبل برای برخورد با فساد، افزود: دولت سیزدهم کوچک‌ترین فسادی را در دستگاه‌های اجرایی برنمی‌تابد.

 به گفته سلگی به‌زودی روند رسیدگی قضایی به چند پرونده فساد زمین‌خواری و ترک فعل‌ها در مازندران آغاز می‌شود.

 سلگی تصریح کرد: تامین رضایت مردم و تحقق اهداف انقلاب نیازمند مجاهدت و تلاش انقلابی مدیران است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-سیاسی تخلف مدیران دولتی روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا