چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
112876
شنبه 1401/10/03 ساعت 12:54
آغاز رسیدگی به ترک فعل‌ها و فساد مدیران در مازندران/ پورشه‌سواری برخی از دهیاران دولت قبل
مازندران

آغاز رسیدگی به ترک فعل‌ها و فساد مدیران در مازندران/ پورشه‌سواری برخی از دهیاران دولت قبل

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: تغییر مدیران ناکارآمد و مقابله با فساد به نفع مردم راهبرد مدیریتی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران حوزه سیاسی مازندران، اظهار کرد: تغییر مدیران ناکارآمد با نگاه به منافع مردم و کشور باید تداوم یابد.

وی، تزریق روحیه انقلابی و امید به بدنه مدیریتی را برای تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم ضروری دانست و گفت: مدیران انقلابی باید کار جهادی و شبانه‌روزی را برای کاهش آلام مردم و تحقق اهداف انقلاب در دستور کار خود قرار دهند.

معاون استاندار مازندران افزود: ارزیابی مدیران در دستگاه‌های اجرایی برنامه محوری دولت است.

وی اظهار کرد: پاکدستی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و پیشبرد امور دستگاه‌ها مولفه‌های اساسی ارزیابی مدیران است.

سلگی با اشاره به برنامه دولت برای مقابله با فساد خاطر نشان کرد: پرونده ترک فعل‌ها و فساد برخی از بخشداران و دهیاران دولت قبل در بحث زمین‌خواری در مازندران بازگشایی شده است.

این مسؤول سیاسی ادامه داد: پورشه سواری برخی از دهیاران دولت قبل در مازندران ناشی از ورود بی‌محابای آنان به فساد است.

وی با انتقاد از عدم جدیت دولت قبل برای برخورد با فساد افزود: دولت سیزدهم کوچک‌ترین فسادی را در دستگاه‌های اجرایی برنمی‌تابد.

به گفته وی بزودی روند رسیدگی قضایی به چند پرونده فساد زمین‌خواری و ترک فعل‌ها در مازندران آغاز خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: تامین رضایت مردم و تحقق اهداف انقلاب نیازمند مجاهدت و تلاش انقلابی مدیران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
انقلاب اسلامی جمع مدیران مازندران روح‌الله سلگی معاون استاندار مازندران مقابله با فساد
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا