چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
112916
شنبه 1401/10/03 ساعت 17:33
مطهری: حقمان 3 امتیاز بازی بود/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم
مازندران

مطهری: حقمان 3 امتیاز بازی بود/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تیمش در مقابل هوادار باید با برد از زمین مسابقه خارج می‌شد.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل هوادار در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پس از بازی با صنعت نفت آبادان گفتم که خجالت‌زده هستم چون سعی کردم یک آدم واقع‌گرا باشم و از بازی تیم خود تجزیه و تحلیل داشته باشیم. در این بازی به بازیکنان خودم افتخار می‌کنم. زمین لغزنده بود اما تیم یک فوتبال مدرن ارائه داد. در این هوا و در این زمین، بازیکنان تیم از وجودشان مایه گذاشتند. تیم خیلی تاکیتکی بازی کرد. من به بازیکنان در رختکن گفتم که حقشان ۳ امتیاز بود. ناراحتی دیگر من این است که بازی تیم‌مان پخش زنده نداشت. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم اما بازیکنان به اندازه زحمت خود، نتیجه مورد نظر را کسب نکردند.

او ادامه داد: من فوتبال رو به جلو و شناور را دوست دارم و می‌خواهم تیمم برنده بازی باشد. کمترین حق ما سه امتیاز بازی باشد. فوتبال ما یک فوتبال به روز و مدرن بود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر حمید مطهری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا