چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
113616
شنبه 1401/10/10 ساعت 10:46
6 شهر گلستان در وضعیت زرد کرونایی/ بستری ها 60 درصد افزایش یافت
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

6 شهر گلستان در وضعیت زرد کرونایی/ بستری ها 60 درصد افزایش یافت

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان طی یک هفته اخیر با افزایش60 درصدی به 93 نفر رسید.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۹۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که نسبت به هفته گذشته در همین روز تعداد بیماران ۳۵ نفر (۶۰ درصد) افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۹ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده و در هفته‌های اخیر بین ۹۰ تا ۱۲۰ نفر در نوسان است.

وی بیان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های گرگان، آق قلا، ترکمن، گالیکش، گمیشان و بندرگز در جدول شیوع کرونا جز شهرستان‌های به نسبت پرخطر و زرد رنگ هستند و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گرگان گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا