چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
113670
شنبه 1401/10/10 ساعت 17:42
تعجب سرمربی تراکتور از قضاوت داوران ایرانی/ خمز: نتیجه عادلانه نبود
مازندران

تعجب سرمربی تراکتور از قضاوت داوران ایرانی/ خمز: نتیجه عادلانه نبود

سرمربی تراکتور می‌گوید نمی‌داند داوران ایرانی چطور قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تراکتور و نساجی امروز(شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی مازندران، اظهار کرد: ما بازی بدی انجام ندادیم، موقعیت‌های گلزنی داشتیم ولی این تیم نساجی بود که از فرصت‌هایش استفاده کرد.

او با تمجید از عملکرد شاگردانش، افزود: ما اشتباهاتی هم داشتیم که باعث شد گل دریافت کنیم؛ در مجموع نتیجه عادلانه نبود.

خمز درباره قضاوت داور بازی، گفت: سه بازی است این‌جا حضور دارم و دوست ندارم زیاد راجع به داوری صحبت کنم، ولی نمی‌دانم داوران اینجا چطور قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-ورزشی پاکو خمز تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال نساجی قائم شهر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا