به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجتالاسلام محمداسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران امشب طی سخنانی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهکده جهانی مقاومت کیاپی اظهار کرد: حاج قاسم در سه میدان دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و مبارزه با تکفیریهای داعشی در جبهه بینالملل مبارزه کرد.
وی گفت: اگر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبودند، امروز در کشور شاهد حضور درندههای وحشی تکفیری بودیم که به جان و مال و نوامیس ملت رحم نمیکردند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با بیان اینکه حاج قاسم و همرزمان مدافع حرمش نگذاشتند این اتفاق برای کشور بیافتد، تصریح کرد: با تدبیر و مبارزه و فدا کردن خودشان دشمن وحشی را از مرزهای ما دور کردند.
زارعی بیان کرد: روحیه شهادتطلبی حاج قاسم باعث شد وقتی آمریکاییها او را تهدید کردند به آنها گفتند چه کسی را تهدید میکنید من در کوه و بیابانها دنبال شهادت میگردم.
وی با اعلام اینکه شهادت حاج قاسم بزرگترین رسوایی برای آمریکا است، اظهار کرد: آنها کسی را شهید کردند که تمام عمر خود را در مبارزه با تروریسم گذاشت و درعمل اثبات کرد که دنیا مدیون این شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران یادآور شد: حضور مردم در مزار مطهر سردار شهید نشان از جایگاه ویژه وی در بین مردم عزیز دارد او مجموعهای از مکارم اخلاق بوده و در معنویت و اخلاق نظیر نداشت.
زارعی ادامه داد: سردار دلها دو تکلیف برای ما مشخص کرد یکی که فرمود امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرمها میمانند، پس این وصیت مهم سردار تکلیف را بر ما مشخص کرد پس باید مراقب کشور در فتنه ها و مسیرهای مختلف باشیم.
وی گفت: تکلیف دوم اینکه فرمود خیمه ولایت را رها نکنید و این یک درس بزرگی برای ماست که اگر ولایتمداری در عمل نداشته باشیم یقینا تمام داشتههای خود را از دست خواهیم داد.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج