چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
114156
چهارشنبه 1401/10/14 ساعت 20:13
پروژه لایروبی کانال «آشور» در خلیج گرگان از نیمه عبور کرد
گلستان
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان:

پروژه لایروبی کانال «آشور» در خلیج گرگان از نیمه عبور کرد

گرگان- مدیر بنادر ودریانوردی گلستان گفت: پروژه رسوب برداری از کانال آب‌رسان آشور در خلیج گرگان از نیمه راه عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله عباسی شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه لایروبی خلیج گرگان اظهارکرد: پروژه رسوب برداری از کانال آب‌رسان آشوراده در خلیج گرگان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: برآورد شده یک میلیون و ۱۶۱ هزار مترمکعب لای برداری از این کانال انجام شود که حدود ۵۹۶ هزار مترمکعب لایروبی باقی مانده است.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود انجام لایروبی خلیج گرگان سال آینده به پایان برسد.

عباسی عنوان کرد: هم اکنون دو دستگاه لایروب، ۱۴ دستگاه بیل مکانیکی، ۱۹ دستگاه کمپرسی، دو دستگاه بولدوزر مشغول فعالیت هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
خلیج گرگان گلستان لایروبی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا