چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
114296
پنج‌شنبه 1401/10/15 ساعت 22:04
آب‌بندان های غیرمجاز گلستان طی روزهای آینده تخریب می شوند
گلستان
استاندار گلستان:

آب‌بندان های غیرمجاز گلستان طی روزهای آینده تخریب می شوند

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت بهره مندی حداکثری از منابع آب موجود و اجرای راهکار سازگاری با خشکسالی، گفت: آب‌بندان های غیرمجاز واقع در حاشیه سد وشمگیر روزهای آینده تخریب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان، دستور قاطع تخریب آب بندان‌های غیرمجاز صادر شده است.

استاندار گلستان افزود: باید با ترسیم راهکارهای اجرایی سازگاری با خشکسالی از منابع آب موجود حفاظت کنیم تا دغدغه‌های کم آبی در بخش‌های مختلف استان کاهش یابد.

وی گفت: آب‌بندان های غیرمجاز پیرامون سد وشمگیر در روزهای آینده تخریب می‌شوند و احکام قضائی صادره اجرا خواهند شد تا مردم پایین دست به عنوان بهره برداران اصلی، از این نعمت برخوردار شوند.

زنگانه گفت: تصویب مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای علاج بخشی سد وشمگیر یکی از رهاوردهای سفر رئیس جمهور به گلستان بود که تا کنون مبلغ ۴۱ میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان تخریب علی‌محمد زنگانه گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا