چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
114347
جمعه 1401/10/16 ساعت 17:41
بهبودی و ترخیص 15 بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان
گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بهبودی و ترخیص 15 بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بهبودی و ترخیص 15 بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان خبر داد و گفت: وضعیت سه بیمار مبتلا به کرونا وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته هشت بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند، ادامه داد: در این مدت دو بیمار با شرایط وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه بیمار با شرایط وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی بهبود یافته و از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و شلوغ افزود: با توجه به سرد شدن هوا و شناسایی سویه جدید احتمال افزایش تعداد بیمار وجود دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا