چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
114878
سه‌شنبه 1401/10/20 ساعت 21:29
گلستانی ها 1.5 میلیون مترمکعب گاز بیشتر از سهمیه مصرف کردند
گلستان
مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

گلستانی ها 1.5 میلیون مترمکعب گاز بیشتر از سهمیه مصرف کردند

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در شبانه روز گذشته به دنبال شدت گرفتن سرما، یک و نیم میلیون مترمکعب گاز بیشتر از سهمیه در گلستان مصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به دنبال کاهش شدید دما، ۱.۵ میلیون مترمکعب گاز بیشتر از سهمیه در گلستان مصرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: پیش بینی ما در پی افت دما این بود که میزان مصرف سه تا چهار میلیون مترمکعب بیشتر شود اما با محدودیت‌هایی که برای برخی صنایع اعمال شد و ادارات و مدارس، تعطیل شدند، وضعیت مصرف تحت کنترل است.

طالبی تاکید کرد: با مدیریت مصرف، اُفت فشار یا قطع جریان گاز در استان نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان هم از مردم خواست نسبت به عایق بندی تأسیسات آب و فاضلاب (کنتور، لوله‌ها و شیر آلات آب) خود به ویژه در مناطق کوهستانی اقدام کنند تا از یخ زدگی و ترکیدن لوله‌ها جلوگیری شود.

ایرج حیدریان افزود: مردم در صورت بروز حادثه در انشعابات آب و فاضلاب، با مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی گلستان، سرمای هوا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
برف و یخبندان برودت هوا شرکت گاز استان گلستان علی طالبی گاز گرگان مصرف گاز
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا