چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
116944
پنج‌شنبه 1401/10/22 ساعت 17:42
تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیلاب در رامسر
مازندران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خبر داد؛

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیلاب در رامسر

رامسر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت ناشی از سیل مردادماه در رامسر خبر داد.

حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در سفر به رامسر مشکلات و موانع فراروی این شهرستان بررسی شد، افزود: موانع فراروی امدادرسانی در منطقه بررسی و پایش شده است.

وی ادامه داد: از محل ۱۷ قانون مدیریت بحران در زمینه پاسخ و مقابله با بحران ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات تملک به اختصاص داده شد که سهم شهرستان رامسر از این اعتبار دو میلیارد تومان است.

وی گفت: ظرفیت‌هایی در بودجه وجود دارد که در قالب بند ز تبصره ماده ۸ و تبصره ۱۳ نیز اعتباراتی برای جبران خسارت‌ها و رفع موانع پیش بینی شده است.

محمدی یادآور شد: همچنین بنا داریم به تناسب اولویت‌ها بخشی از حوادث را در شهرستان کاهش دهیم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران حسین علیمحمدی مدیریت بحران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا