چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
117036
جمعه 1401/10/23 ساعت 18:57
شنبه و یکشنبه ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است
گلستان
استاندار گلستان:

شنبه و یکشنبه ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است

گرگان استاندار گلستان با اشاره به استمرار برودت دما در استان گفت: با هدف صرفه جویی در مصرف گاز روز شنبه و یکشنبه فعالیت ادارات گلستان به صورت دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زنگانه شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردا شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی)، ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

استاندار گلستان افزود: در پی تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات استان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی فردا به صورت دورکاری است.

زنگانه اضافه کرد: مدارس استان هم غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شاد انجام می‌شود.

وی افزود: فقط امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، طبق روال برقرار است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تعطیلی ادارات علی‌محمد زنگانه گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا