چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
117125
شنبه 1401/10/24 ساعت 14:59
مدیریت مصرف گاز در مساجد و امامزادگان مازندران
مازندران

مدیریت مصرف گاز در مساجد و امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مدیریت در مصرف گاز مساجد و امامزادگان مورد تاکید است و هیأت امنای بقاع متبرکه موظف به همکاری با عوامل اداره گاز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ضرورت کاهش مصرف گاز و تعطیلی ادارات ، الزامی است روسای ادارات اوقاف شهرستان‌های مازندران نسبت به قطع گاز ادارات در ساعات غیراداری اقدام کنند.

وی با تاکید بر مدیریت در مصرف گاز مساجد و امامزادگان، خاطرنشان کرد: این مهم با نهایت دقت و پیگیری صرفه‌جویی، نظارت و بازدید میدانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه به همه مدیران، هیات امنا و خادمان اماکن تذکرات لازم به‌صورت مکتوب ، حضوری و راستی آزمایی انجام شود، گفت: این مهم باید با نهایت همکاری باپرسنل زحمتکش ادارات گاز انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
استان مازندران امامزاده‌ها حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری زمستان 1401 مدیرکل اوقاف مازندران مصرف گاز
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا