چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
117466
دوشنبه 1401/10/26 ساعت 22:55
مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.30 تا 13
مازندران
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد

مدارس مازندران کماکان فردا حضوری است/ ادارات همان 8.30 تا 13

معاون استاندار مازندران، گفت: در جهت استمرار اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهادهای عمومی خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ساعت 8.30 صبح الی 13 اعلام می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی با اشاره به اهتمام و صرفه جویی مردم در مدیریت مصرف گاز در دو روز گذشته، اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌های مازندران کماکان از فردا تا آخر هفته به‌صورت حضوری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دو شهرستان آمل و بابل شب گذشته به‌دلیل کاهش دما و برودت هوا مجبور به تعطیلی مدارس خود شدند که با صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز از سوی شهروندا؛ از فردا هیچ مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت.

به گفته معاون استاندار مازندران، در جهت استمرار اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار، همانند امروز تا پایان هفته ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی، به استثنای نهادهای عمومی خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ساعت ۸.۳۰ صبح الی ۱۳ اعلام می‌شود.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانداری مازندران امید محبی تعطیلی به‌دلیل برودت هوا صرفه جویی در سوخت کاهش ساعت اداری مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا