چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118522
چهارشنبه 1401/10/28 ساعت 01:11
رفاه مردم اولویت دولت سیزدهم است/ قطع گاز دستگاه‌ها اقدام هوشمندانه بود
مازندران

رفاه مردم اولویت دولت سیزدهم است/ قطع گاز دستگاه‌ها اقدام هوشمندانه بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت در واقعه سرمای کم سابقه اخیر رویکرد مردمی خود را با پایداری شبکه توزیع گاز به تصویر کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی اظهار کرد: قطع جریان گاز در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی با هدف تامین مطمئن گاز بخش خانگی اقدام هوشمندانه بود.

وی با تاکید بر عزم قاطع دولت سیزدهم در جلب رضایت مردم ادامه داد: تامین رفاه مردم اولویت نخست دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مدیرانی که در راستای تامین منافع مردم حرکت نکنند، جایگاهی در دولت سیزدهم ندارند.

سلگی اظهار کرد: حکمرانی گازی اخیر دولت الگوی تمام عیار مردم دوستی و مردم داری دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای حل چالش‌های اساسی کشور افزود: دولت با شناخت تنگناهای اساسی کشور بویژه در حوزه اقتصاد و معیشت راهکارهای چاره‌ساز را مدنظر دارد.

معاون استاندار مازندران گفت: همکاری مردم و دولت تنها راه برون رفت از مشکلات اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اشراف دولت به امور حیاتی کشور افزود: با تسلط دولت به امور و اتخاذ تدابیر اصولی شرایط کشور بهبود خواهد یافت.

سلگی تصریح کرد: تقویت امید در کشور مستلزم کار و تلاش جهادی در عرصه خدمات رسانی و فتح قله‌های پیشرفت است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
دولت سیزدهم گاز مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا