چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118591
چهارشنبه 1401/10/28 ساعت 13:16
استاندار مازندران کناره گیری مدیر امور اراضی کشاورزی راخواستار شد
مازندران
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛

استاندار مازندران کناره گیری مدیر امور اراضی کشاورزی راخواستار شد

ساری- استاندار مازندران مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی این استان را از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد و خواستار برکناری وی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان را به دلیل بی توجهی به جذب سرمایه گذاران و عدم اجرای مصوبات از جلسه بیرون کرد و خواستار استعفای وی شد.

وی با اظهار اینکه سهل انگاری امور اراضی نسبت به مصوبات و جذب سرمایه گذاران سبب گلایه‌های زیادی شده است، افزود: متأسفانه سرمایه گذاران مدت‌ها گرفتار کاغذبازی برای تغییر کاربری برای سرمایه گذاری هستند.

وی با اظهار اینکه امور اراضی در جهت مخالف با اولویت‌های دولت حرکت می‌کند، تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذار و تولیدکننده اولویت اساسی به شمار می‌رود و باید به آن توجه کرد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع فراروی اصل اساسی به شمار می‌رود خواستار توجه به مصوبات برای رفع موانع و گره گشایی از تولید شد.

حسینی پور با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی افزود: متأسفانه خط تولید واحدها چند روزی خاموش است و این روبه به هیچ وجه منطقی و اصولی نیست و افزایش سهمیه برق استان باید در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکل کمبود برق و گاز در استان یادآور شد: در هفته‌های گذشته برخی واحدهای تولیدی برای جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی تعطیل شدند که پسندیده نیست.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران رفع موانع تولید محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا