چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118788
پنج‌شنبه 1401/10/29 ساعت 18:11
فعالیت مدارس گلستان حضوری شد
گلستان

فعالیت مدارس گلستان حضوری شد

گرگان- فعالیت مدارس گلستان از روز شنبه(یک بهمن) حضوری و آغاز به کار ادارات از ساعت 9 صبح خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس تصمیم اتخاذ شده توسط ستاد پیشگیری، مدیریت و هماهنگی عملیات پاسخ به بحران گلستان، شروع ساعت کاری ادارات در استان برای روز شنبه (یکم بهمن ماه) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

همچنین طبق تصمیم این ستاد، فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و تمامی مراکز آموزشی به صورت حضوری و از ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود.

گفتنی است در هفته جاری، مدارس گلستان به دلیل مدیریت مصرف گاز، غیرحضوری شده بود و برای ادارات هم بعد از چند روز تعطیلی، ساعت ۹ شروع فعالیت در نظر گرفته شد که این امر تا اطلاع ثانوی استمرار خواهد داشت.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری گلستان بازگشایی مدارس قطعی گاز گرگان مصرف گاز
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا