چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118856
جمعه 1401/10/30 ساعت 09:55
نماینده مازندران: استفاده نیروگاه‌ها از  سوخت سالم مطالبه مردمی است/ ضرورت اجرای قانون هوای پاک
مازندران

نماینده مازندران: استفاده نیروگاه‌ها از سوخت سالم مطالبه مردمی است/ ضرورت اجرای قانون هوای پاک

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وارونگی هوا در مناطق منتهی به نیروگاه‌ها گفت: مقرر شد سوخت نیروگاه‌ها به‌ویژه نیروگاه سلیمی به سوخت سالم‌تری سوق یابد.

غلامرضا شریعتی درباره ضرورت اجرای قانون هوای پاک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، اظهار کرد: اینکه در شرایط زمستان انتظار داشته باشیم همه نیروگاه‌‌ها گازسوز شوند شاید مردم دچار مشکل شوند ولی براساس پیگیری‌های انجام شده وزارت نیرو قول داده در آینده‌ای نزدیک به سمت سوخت جایگزین سوق یابد.

وی افزود: براساس صحبت‌هایی که با وزیر نیرو داشتیم به‌ویژه در ارتباط با نگرانی درباره آلودگی نیروگاه‌های حومه شهرها و روستاها و نقاط جمعیتی مقرر شد سوخت نیروگاه‌ به‌ویژه نیروگاه سلیمی به سوخت سالم‌تری سوق یابد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اعلام اینکه استفاده نیروگاه‌ها از  سوخت سالم مطالبه مردمی است، تصریح کرد: این مهم موضوعی است که به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.

شریعتی با اشاره به اینکه در اجرای قانون هوای پاک وظیفه سازمان حفاظت محیط زیست پایش است، اظهار کرد: البته در این زمینه ضعف‌هایی داریم و اخیرا هم شاهد آلودگی و وارونگی هوا بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قانون هوای پاک اجرایی شود و براساس این قانون همه دستگاه‌ها به تکالیفی که دارند عمل کنند بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آلودگی هوا سوخت مازوت غلام‌رضا شریعتی قانون هوای پاک نماینده مردم شرق مازندران در مجلس نیروگاه وارونگی هوا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا