چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118878
جمعه 1401/10/30 ساعت 12:12
میزان فشار در شبکه‌های گاز گلستان به حالت عادی نرسیده است
گلستان
مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

میزان فشار در شبکه‌های گاز گلستان به حالت عادی نرسیده است

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در حال حاضر بحران افت فشار در شبکه‌های گاز گلستان به حالت عادی نرسیده و در زمان گذر و تثبیت فشار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر بحران افت فشار در شبکه‌های گاز گلستان به حالت عادی نرسیده است و در زمان گذر و تثبیت فشار هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: خطوط در حال تقویت و پرشدن بوده تا مانند قبل، خدمات خود را به مردم و مشترکان ارائه کنیم.

محمد توکل زاده، رئیس ناحیه شرکت نفت هم گفت: در حال حاضر ذخایر سوخت استان پراست و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

گفتنی است طبق اعلام هواشناسی از دوشنبه موج جدید سرما از سیبری وارد استان می‌شود که تا پایان هفته نفوذ موج سرما را به استان شاهد خواهیم بود.

به دلیل مدیریت مصرف گاز هم اکنون جایگاه‌های سی ان جی گلستان تعطیل بوده و ادارات هم از ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
شرکت گاز استان گلستان علی طالبی گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا