فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر از بستری ۸ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستانهای گیلان بستری هستند، افزود: وضعیت ۶ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.
وی اضافه کرد: ۱۶ بیمار کرونایی نیز طی شبانه روز گذشته بهبود یافته و از بیمارستانهای گیلان مرخص شدهاند.
مهرابیان بر لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی تاکید کرد و گفت: زدن ماسک در بیرون از خانه توسط همشهریان ضرورت دارد.