چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118935
جمعه 1401/10/30 ساعت 19:23
بانوان بسکتبالیست گرگان تیم سپهرداد تهران را شکست دادند
گلستان
لیگ برتر بسکتبال زنان؛

بانوان بسکتبالیست گرگان تیم سپهرداد تهران را شکست دادند

گرگان - در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با نتیجه 100 بر 38 تیم سپهرداد تهران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه و از سری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان کشور تیم بسکتبال گرگان موفق شد با نتیجه ۱۰۰ بر ۳۸ بر تیم سپهردادتهران غلبه کرد.

تیم بانوان بسکتبالیست شهرداری گرگان تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر با ۱۱ برد و چهار باخت و ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مسابقه هفته شانزدهم دوشنبه آینده میهمان تیم گروه بهمن تهران است.

افسانه زارعی، مهشاد یارمحمدی و فرانک عبداللهی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

ناهیده اسدی، کیمیا یزدان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی، ساغر آجیلی و تیناادنا عیسائیان از جمله بازیکنان تیم گرگان هستند که با هدایت نیکا بیک‌لیک‌لی در لیگ برتر حضور دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال گرگان لیگ بسکتبال بانوان کشور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا