چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118941
جمعه 1401/10/30 ساعت 20:15
72 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

72 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: 72 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارهای دریافتی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان امروز (جمعه) ۷۲ بیمار کرونایی در این مراکز بستری هستند که ۱۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و هفت نفر برای تنفس از دستگاه استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان افزود: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا امروز نسبت به دیروز هفت نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، آق قلا، ترکمن، بندرگز، رامیان، کردکوی، کلاله، گالیکش، گمیشان، مینودشت و مراوه تپه در وضعیت زرد قرار داشته وو سسایر شهرستان‌ها آبی هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا