چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
118952
جمعه 1401/10/30 ساعت 23:18
تیم والیبال زنان سریگ گنبد طلوع مهر یزد را شکست داد
گلستان
لیگ برتر والیبال زنان؛

تیم والیبال زنان سریگ گنبد طلوع مهر یزد را شکست داد

گرگان- تیم والیبال زنان سریک گنبدکاووس در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر مقابل طلوع مهر یزد به برتری رسید.

به گزارش مهر، تیم والیبال زنان سریک گنبدکاووس عصر جمعه و از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان نماینده یزد بود.

تیم سریک گنبدکاووس در سه دست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ بر تیم طلوع مهر یزد غلبه کرد.

گنبدی ها هفته گذشته و در گنبد با نتیجه سه بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داده بود.

مسابقات لیگ برتر با حضور هشت تیم طلوع مهر یزد، مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان بین‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران و سریک گنبد پیگیری می‌شود.

تیم‌های پیکان تهران، سریک گنبد و سایپا تهران پیش از این صعود خود به مرحله پلی آف را قطعی کرده اند.

بیست و دومین دوره لیگ برتر والیبال بانوان کشور در دور رفت مرحله مقدماتی از ۲۲ مهرماه آغاز شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گلستان گنبدکاووس والیبال والیبال بانوان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا