چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
119023
شنبه 1401/11/01 ساعت 12:57
حضور 7 نماینده از مازندران در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد

حضور 7 نماینده از مازندران در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور هفت گروه نمایشی استان در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبرداد و گفت: از این تعداد، چهار گروه در بخش صحنه‌ای، دو گروه در بخش خیابانی و یک گروه در بخش رادیویی در این رویداد بزرگ و مهم بین‌المللی تئاتر به رقابت می‌پردازند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی با بیان اینکه نمایندگان تئاتر مازندران از شهرستان‌های تنکابن، نوشهر، ساری و بهشهر در رقابت‌های این دوره از جشنواره شرکت دارند، اظهار کرد: نمایش‌های "بی درکجایان" به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر، "صنم" به کارگردانی ارسلان مهدوی ساروی از ساری در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شوند و همچنین نمایش‌های "مأمور خیابان ۹۲" به کارگردانی میثم زندی از نوشهر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و "مطرب آقا" به کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌روند.

جوادی افزود: در بخش خیابانی نیز دو گروه ساروی، نمایش "آکوستیک مین" به کارگردانی حمید ناطقی و نمایش "پرسه در نیاز" به کارگردانی سحر محسنی کیاسری، در مقابل تالار وحدت اجرا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خاطرنشان کرد: نمایش "همه دختران من" به کارگردانی رحمان قدمی نیز در بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره حضور دارد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استانی-شهرستانها استانی-فرهنگی و هنری رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا