چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
119501
سه‌شنبه 1401/11/04 ساعت 22:11
69 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

69 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 69 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبرداد و گفت: از این تعداد بیمار، 15 نفر در آی سی یو تحت مراقبت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر ۶۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری بوده که نسبت به روز یک نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری ۱۵ نفر در آی سی یو بستری بوده که پنج نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: مطابق رنگ بندی وزارت بهداشت، ۱۲ شهرستان گلستان شامل گرگان، آزادشهر، آق قلا، ترکمن، بندرگز، رامیان، کردکوی، کلاله، گالیکش، گمیشان، مینودشت و مراوه تپه در وضع زرد و پرخطر قرار دارند.

طبق گفته گل فیروزی دو شهرستان علی آبادکتول و گنبدکاووس در وضعیت عادی قرار داشته و آبی رنگ هستند.

گفتنی است: تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون از عواملی است که به گفته کارشناسان بهداشتی می‌تواند از شیوع کرونا جلوگیری کند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی شیوع کرونا گرگان واکسن کرونا ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا