چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
119907
جمعه 1401/11/07 ساعت 20:51
نفرات برتر هفته دوازدهم کورس گنبد 750 میلیون تومان جایزه گرفتند
گلستان
کورس زمستانه گنبدکاووس؛

نفرات برتر هفته دوازدهم کورس گنبد 750 میلیون تومان جایزه گرفتند

گرگان- مالکان مربیان و چابکسواران برتر هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد کاووس حدود 750 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانی گنبدکاووس، عصر جمعه با حضور بیش از دو هزار تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در روز دوم هفته دوازدهم زمستانه گنبد کاووس ۶۳ را از نژادهای دوخون، تروبرد و ترکمن در هفت دور به هم به رقابت پرداختند.

رقابت‌های امروز در مسافت‌های هزار، هزار و ۲۰۰، هزار و ۶۰۰ و دو هزار متر برگزار و از سوی مجریان برگزار کننده مبلغی معادل ۷۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی به مالکان مربیان و چابکسواران برتر کورس های هفتگانه پرداخت شد.

در رقابت های امروز اسب‌های آترین حقانی، ییلدیز، توتیلاس، سوپرماریو، تاواجیگ، رگنار و دیبابا در کورس های هفتگانه زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند.

بر اساس برنامه فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است، مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس تا پایان اسفند روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته باحضور تماشاگران برگزار شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان به ویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
کورس اسبدوانی گلستان گنبدکاووس
اشتراک گذاری