چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
119908
جمعه 1401/11/07 ساعت 20:53
تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان برابر گروه بهمن تهران مغلوب شد
گلستان
لیگ برتر بسکتبال؛

تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان برابر گروه بهمن تهران مغلوب شد

گرگان- تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم گروه بهمن تهران با نتیجه 61 بر 59 مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان عصر جمعه در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در تهران به مصاف تیم گروه بهمن رفت.

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم بردهای گروه بهمن در دیدار حساس مقابل شهرداری گرگان به پایان رسید.

تیم صدرنشین گروه بهمن همانند پانزده هفته گذشته موفق به برتری برابر رقبای خود شد و در این هفته هم توانست در یک دیدار حساس با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ تیم شهرداری گرگان را با شکست بدرقه کند.

ناهیده اسدی، کیمیا یزدان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی، ساغر آجیلی و تیناادنا عیسائیان از جمله بازیکنان تیم گرگان هستند که با هدایت نیکا بیک‌لیک‌لی در لیگ برتر حضور دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال گلستان لیگ بسکتبال بانوان کشور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا